Saturday, March 14, 2009

GILA KAU...

Kerana cinta kita gila..bukan kerna kasih yang tak bertepi tapi kerana saksi yang menukar erti cinta. mungkin ini takdir yang menguji sejauh mana cinta kita. kerana hinaan dan cercaanmu aku terasa ingin gila..namun demi kata cinta yang pernah dilafazkan aku menuntut satu pengorbanan yang aku sendiri tak inginkan balasan.
terimakah cinta ini andai nama itu terluput sudah di hatimu..gilakah cinta ini andai maruah yang selama ini kuperlahankan sengaja di persenda...apa yang pasti semuanya kerana gila kau...

INTAN: aku takut melihat bayanganmu saat cinta kita baru bersatu kau seakan melarikan diri...

SHAH: Aku keliru...siapa dia di hati ini, pedih aku melihat airmata tapi kenapa aku menolaknya.

LOKMAN: cinta ini membuatkan aku terdiam cinta ini membuatkan aku melindungimu hakikatnya kau jauh dariku.

TeRbaRu : DyaDila



TERBARU :

KEPADA SESIAPA YG BERMINAT NAK ORDER NOVEL TERBARU DYADILA BOLEH PM DYADILA DI FACEBOOK DYA DILA :) -PAKEJ NOVEL DISKAUN +SIGN + PENGHANTARAN PERCUMA :)



KERANA KAU 25



KERANA KAU 26

GILER KAU?

GILER KAU?
DAPATKAN DI PASARAN... TERBARU DARI DYADILA//

teratak bahagia....



pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets